2014年6月1日 星期日

奶黃包 (附奶黃餡做法)


奶黃既好食又易整,這個新配方的奶黃餡比之前的那個更加香

濃美味,喜歡奶黃的朋友一定要試!

















奶黃餡材料


砂糖 100g

粟粉 45g

奶粉 25g

吉士粉 25g

魚膠粉 5g

蛋黃 50g

煉奶 90g

椰漿 100g

水 260g

牛油 45g


做法


粉類混合拌勻













砂糖、煉奶、椰漿混合拌勻
























再加入蛋黃拌勻後倒入粉類中拌勻



































水、牛油煮滾一次過撞入粉漿中快手攪勻成半生熟粉漿

























倒入碟中,水滾後大火蒸20分鐘,用保鮮紙蓋好待涼














戴上膠手套把奶黃餡搓滑,放入雪櫃雪過夜才可以用















奶黃包材料 (16個份量)


中筋粉 300g

砂糖 36g

酵母 3g

牛奶 156g

粟米油 6g

奶黃餡 320g


做法


牛奶加入酵母攪溶













倒入麵粉及砂糖中,加入粟米油搓至光滑,靜置鬆弛5-10分鐘














把麵糰分成16等份搓圓,奶黃餡分成16等份搓圓
























把小麵糰用棍壓成中間厚邊薄圓形,包入餡料摺好






























醒發20分鐘













涷水落鑊一齊蒸大火蒸15分鐘,熄火後打開少少蓋疏氣約5分鐘才取出







































35 則留言:

  1. 哈哈排第一,會吾會流沙今次要一籠,

    回覆刪除
  2. 奶黃包好靚呀!奶黃有魚膠粉喎,等我學下先,謝謝分享。

    回覆刪除
  3. 你這裡簡直就是我的cookbook^-^

    回覆刪除
  4. 有魚膠粉!!? 幾得意BOR!!! 奶黃都係好多人都LIKE ~ 高LING 你整個包超吸引啊!!! 一定要收起你個食譜, 搵次試!! ^0^

    回覆刪除
  5. 你真係好手藝, 整得粒粒大小一樣~
    我想請問下, 我之前跟你的饅頭食譜做, 但係我用一半高粉一半低粉, 搓均粉團已經起筋, 是否我高粉唔應該落一半??
    請問問題應該點解決??
    謝謝你先, 高人高 ling ^v^

    等我做好饅頭仔, 再跟你學下奶黃包先... heee~~

    回覆刪除
  6. 高ling,
    我之前跟你的饅頭食譜, 但係我用一半高粉一半低粉, 搓完粉團有起筋, 請問係咪我高粉落太多??
    要點調節份量?? 或者是其他問題嗎??

    另, 請問有沒有 16小時饅頭架?? 放工後做饅頭覺得太夜, 想夜晚搓定, 第二日先蒸, 咁又得唔得呢??

    謝謝你先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 之前顯示不到已 po 文, 只顯示 error, 唯有重打問題~~~

      刪除
    2. 最唔好就係用一半高一半低粉嚟整中式包,做出嚟一定唔靚,要用中筋粉做,16小時饅頭未試過,其實搓粉好快,係等發酵耐少少,最好都係有時間做多d喺度,食嗰陣蒸番熱就得!

      刪除
    3. 怪不得!
      因在國外很難買到中筋粉, 我也是用一半高一半低粉做包子, 就是沒有您做的那麼漂亮,(也有可能是我學兿不精:P) 不停在想為什麼... 原來是這樣. 下次回香港買幾包中筋粉回來再試, 謝謝!

      刪除
  7. 看你做的奶黄包第二次发上网来分享了,我想肯定很好味,我也要来试试看!没有鱼胶粉用吉利丁片或果冻粉可以吗?谢谢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的很好味!一定要用魚膠粉!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 我去超市看看有没得卖先,你的全部食谱都很棒,在你这里我学做了很多点心了,真的很谢谢你!

      刪除
  8. 請問醒發是什麽?

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  10. 請問用邊隻牛奶?Thx !

    回覆刪除
  11. 我想問一下,我用兩層竹蒸籠蒸,下面一層好似吸左水,包面有嘅濕濕硬硬,而且每次做有餡蒸包,都會發得唔夠,同下層濕濕,但我做你的花卷,都是兩層蒸,一啲問題都冇。

    回覆刪除