2014年1月20日 星期一

瑤柱蘿蔔糕


好快就過年了啲“糕人”又要做嘢啦,依家啲蘿蔔又平又靚所以今

年第一糕當然係蘿蔔糕啦!

















材料 (7吋方模份量)


粘米粉 75g

鷹粟粉 150g

蘿蔔 (去皮) 2000g

水 150g

瑤柱 5粒

臘腸 2條

臘肉 半條

蝦米 40g 


做法


瑤柱、蝦米浸透













臘腸、臘肉切粒,瑤柱撕碎備用













蘿蔔取500g切絲,餘下的刨絲






























燒熱鑊落少許油爆香臘味,再加入蝦米炒香,最後加入瑤柱略炒盛出備用
















倒入蘿蔔絲及刨絲連汁,加入150g水和適量砂糖煮至軟身,下鹽、雞粉調味後熄火














把蘿蔔水隔出,量出380g(餘下的棄掉),拌入粉類中攪勻至沒有粉粒

























把臘味和粉漿倒入蘿蔔中拌勻,開中火快手炒至水份收乾熄火














倒入已掃油的模中抹平













水滾後中火蒸60分鐘













待完全涼透才可切件














煎香食用














35 則留言:

  1. 正方型兜嚟整蘿蔔糕又幾好喎!

    回覆刪除
  2. 我從未試過整蘿蔔糕,今年一定要的起心肝試吓整至得.....

    回覆刪除
  3. 高人~糕人整 "糕", 一定完美! 鷹粟粉 咁多煎食時, 質感是怎樣?

    回覆刪除
  4. 豐富材料的自家制蘿白糕正呀 . 流口水中 !

    回覆刪除
  5. 你的蘿蔔好多水, 我的冇咁靚, 鷹米粉多過粘米粉係咪糕糕硬淨啲??

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家d蘿蔔好多水份好靚~唔係硬淨d而係滑d

      刪除
  6. 高人即係高人,我呢種成日整到d食物樣樣衰衰既人唔明你點可以切/煎到咁靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過奬~過奬,用把薄d嘅刀慢慢切同慢慢煎就得啦!

      刪除
  7. 粘米粉 75g

    鷹粟粉 150g
    is this typo error?

    回覆刪除
  8. 鷹粟粉多粘粉咁多,口感係點㗎?想整口感適中有啲Q,Q食譜應該係點?請指教!Thx~

    回覆刪除
  9. 我都整咗好多抵,遲啲做其他糕

    回覆刪除
  10. 跟左做,但煎出來有点散,可否指教有什麼出錯。

    回覆刪除
  11. 這個星期日我都加入行列整糕

    回覆刪除
  12. 材料好豐富丫,整蘿蔔糕最煩係刨蘿蔔,所以依家都冇整lu

    回覆刪除
    回覆
    1. 好足料架~整蘿蔔糕工夫係多一點,但好食喎!

      刪除
  13. 你整得好靚呀,引死我…… 我今日午餐食蘿蔔糕,好好味,系阿仔ge同學媽咪整俾我架,哈哈……

    回覆刪除
  14. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除