2014年8月3日 星期日

生菜叉燒腸


天氣熱冇乜胃口食飯阿仔話想食腸粉喎,嘩~咁鬼熱蒸腸粉咪仲

辛苦過煮飯,唉~算啦鬼叫我得佢一粒咩,如果佢話想要天上嘅月

亮我都要想辦法摘俾佢架啦!





材料

粘米粉 113g

木薯粉 15g

馬蹄粉 75g

澄麵 15g

粟粉 15g

水 825g

生油 8g


餡料

生菜、叉燒適量


做法

把粉類混合加入水拌勻,靜置30分鐘,再加入生油拌勻























生菜、叉燒切絲













燒滾水,蒸盤掃生油(份量外)蒸熱














注入適量粉漿搖一搖個盤使粉漿覆蓋整個盤底,再放入餡料,加

蓋大火蒸1分鐘取出

























待冇咁熱捲起
























加入熟油及甜豉油食用

























溫馨提示

預備兩個蒸盤好快就蒸完

每蒸一次個盤都要掃油

每蒸一次都要把粉漿攪勻以免沉底


23 則留言:

  1. 好鍾意你的溫馨提示, 好實用呢!謝謝

    回覆刪除
  2. 哈哈! 係呀, 亞仔話乜就會有動力去整。一句話『好食』就乜都抵返。

    回覆刪除
  3. 夏天我真係唔會蒸腸粉, 我驚我會熱到發皮四....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話 ! 這個媽媽真偉大 ! ^^

      刪除
    2. 冇辦法啦~最緊要阿仔鍾意!

      刪除
  4. 煮飯都身水身汗,蒸腸粉......超熱!

    回覆刪除
  5. 你好,高LING, 想請問一下我睇到你之前PIZZA既食譜, 用既酵母是乾酵母 OR INSTANT 酵母? 訪一隻會易用D? 一般整麵包是用哪隻? thank you very much!

    回覆刪除
  6. 請問煲水那個是一個大面盆嗎?

    回覆刪除
  7. 哈哈!唔理您有幾粒多,仔女叫到,做亞媽幾辛苦都會整,更何況呢位亞媽咁叻烹飪,您有排辛苦呀 >0<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~如果多幾粒咪冇時得閒

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 腸粉,自己整到都不錯呀!

    回覆刪除