2013年11月28日 星期四

花生朱古力


有同事喺餅店買咗呢個花生朱古力返來食,個個都話好食但原

來都幾貴吓,四十幾蚊磅而且一磅都唔係好多咋,想食都係自己

動手,又平又好食仲好易整添!















材料

朱古力(不需調溫) 400g

花生 300g


做法

花生慢火炒熟



待涼去衣



朱古力切碎座熱水攪至完全溶解





倒入花生拌勻



舀入已鋪錫紙的盤中



室溫凝固後放入雪櫃雪硬食用



48 則留言:

  1. 您講得啱,自己整抵好多呀,就嚟聖旦節,用嚟開大食會都好好咖。

    回覆刪除
  2. 做法簡單 , 又好味 , 一路睇電視一路食.......超正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好簡單,即使新手都做到架

      刪除
  3. 回覆
    1. 我鍾意多花生阿仔就鍾意多朱古力

      刪除
  4. 細時最憎要將花生去衣呢個工序!
    但係就可想食呢個花生朱古力喎! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個嗰陣好鍾意呢個工序,有得偷食吖嘛!

      刪除
  5. 等我今年整d做聖經小食先!

    回覆刪除
  6. 剛好今天買了花生,等我都試整先,多謝你的分亨。

    回覆刪除
  7. 而加花生朱古力真係好貴~自己整平D又有心思~好正呀~

    回覆刪除
  8. 跟你食譜整咗,不過我花生用焗,好香,好脆,多謝你分享食譜!

    回覆刪除
  9. 呢個好魔鬼呀~不過我鍾意一於又跟^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中魔鬼下啦~不過有時停唔到口呀!

      刪除
  10. 呢個都好易整, 揾日試下先

    回覆刪除
  11. 我都好鐘意食這個花生朱古力架,成日係出面買來食,嘩!原來都唔難整,得閒會試下整先,想請問花生係咪即係煲湯果啲花生呀?咁朱古力磚要去邊度先有得買架?謝謝妳分享呀! ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯係嗰d花生啦,我喺“二德惠”買架!

      刪除
    2. Thank you, 等我買左材料再學下整先, 謝謝呀 ^^

      刪除
  12. 我以前都會去餅店買來吃㗎~~~

    回覆刪除
  13. 好正呀 ! 睇電視一路咬朱古力花生 , 好享受 !

    回覆刪除
  14. 睇落好易整,唔知有無黑朱古力呢?!只要花生炒香D 一定好好味!

    回覆刪除
  15. 請問可以存放幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 放喺雪櫃個幾兩個月都冇問題

      刪除
  16. 呢個係我兒時最愛,每次入親麵包鋪都一定會叫阿嫲買比我食!

    回覆刪除
  17. 謝謝高Ling的分享,你個blog好精彩!!

    回覆刪除
  18. 我整左兩次,讚口不絕,真係好好食,多謝你。

    回覆刪除