2015年7月5日 星期日

紅豆包


用咗昨日做的紅豆餡嚟整呢個紅豆包,夏天做這些中式包發酵

一陣就得,真係快靚正!

















材料 (12個份量)

中筋粉 230g

砂糖 28g

酵母 3g

牛奶 120g

粟米油 5g

紅豆餡 240g


做法

酵母加入牛奶中攪溶













麵粉和砂糖混合拌勻,加入酵母牛奶、粟米油搓成光滑麵糰,靜

置鬆弛5-10分鐘















把紅豆餡分成12等份(每份20g)













把麵糰分成12等份搓圓
























把小麵糰壓成中間厚邊薄麵皮













包入餡料收口向下放在包底紙上



































醒發20分鐘(夏天),如果冬天發酵時間要長一點













涷水落鑊一齊蒸15分鐘(用大火),熄火後打開少少蓋疏氣5分鐘

才取出

















63 則留言:

  1. Ling ling, 2015年第一個 post。 我第一個留言! 好掛住你呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~今年第一個post!我都好掛住你哋呀!

      刪除
  2. Great!可以再來跟你偷師學野,welcome back!Y(^_^)Y,

    回覆刪除
  3. 好開心又見到你的blog了。

    回覆刪除
  4. 估吾到今日開blog,見到你,好開心多謝分享,
    但不要太操勞

    回覆刪除
  5. 妳好呀,久未見妳整野食,現又有口福了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排真係幾忙吓,所以少咗整野食!

      刪除
  6. 妳好呀,久未見妳整野食,現又有口福了!

    回覆刪除
  7. 妳好呀,久未見妳整野食,現又有口福了!

    回覆刪除
  8. 好掛住你呀!包包好靚,想食一個呀!

    回覆刪除
  9. 包包好靚呀!
    您介紹德發鹽業的白菜粉很難買到呀,請問您在那處買咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月:我呢度都係時有時冇,我有時去旺角“新信興”買“美玫”粉嚟整,但最近“新信興”搬咗,我都唔知搬咗去邊,要去了解吓先!

      刪除
    2. Ling:美玫粉我這兒都可以買到,不過,我覺得太軟,我整到個收口D摺,蒸完唔係太現呀。
      新信興搬咗去:旺角廣東道974號地下近(豪畔酒店) 呀。

      刪除
    3. 小月:太軟下次減一點水份

      刪除
  10. 好掛住你呀 ! 終於見到妳 "重出江湖" 喇~ 好高興 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳好嗎?我都好掛住你呀!

      刪除
    2. 我就唔多開心! 因 Blog 內相片被盗, 而家我暫時關咗 Blog, 移走囡囡的生活照片, 及想辦法如何防盗......!

      刪除
    3. 呢啲blog場老鼠真係非常討厭,經常偷相偷食譜

      刪除
    4. 係好激氣架 ! ! 而家仍保持使用 Facebook, 有時間可以探吓我......架! https://www.facebook.com/pages/%E5%B0%8F%E5%8D%83%E5%AA%BD%E5%AA%BD%E7%9A%84%E6%85%B3%E5%AE%B6%E7%BE%8E%E9%A3%9F/606198312762310?ref=hl

      刪除
  11. 好高興見到你重出江湖!

    回覆刪除
  12. 失踪一排啊 ! 真係搵你唔到 !

    回覆刪除
  13. Ling Ling 買美梅粉我之前去觀塘(Dolce Dolce Kitchen & Gourmet呢間有, 你可以係非士卜昅昅, 問一下吖

    回覆刪除
  14. 嘩~~好開心呀^^又可以跟你學嘢啦!

    回覆刪除
  15. 高Ling,好開心見你開返個blog,好似失踪咗好耐嘅老朋友出現返咁,好想知你最近去咗邊?點解唔見咗咁耐?係唔係出書呀?(可能太掛住你,好多嘢問!)哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~好耐冇見啦!謝謝掛念,唔係出書呀!

      刪除
  16. 真開心又可以看到妳的blog. 謝謝!!!

    回覆刪除
  17. 高ling你終於返黎啦, 嚇得我仲以為你封筆><

    回覆刪除
  18. Hi, 高ling, 好開心可以睇番你個blog, thank you very much! :-)

    回覆刪除
  19. 一回來就有咁正紅豆包食,真好

    回覆刪除
  20. 高Ling, 好開心又可以看到妳的美食,. 多謝你:)

    回覆刪除
  21. 好耐冇見啦,一post就post左我鐘意食的紅豆包

    回覆刪除
  22. Hi 高Ling, 您好,好開心可以再跟您整美食,多謝您嘅分享。有個不情之請,我以前跟你食譜整過芝麻花生軟糖,但依家搵唔番呢個食譜.....請問可以重post芝麻花生軟糖食譜及做法嗎?萬分感謝 ☺☺

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可能記錯咗啦我冇整過芝麻花生軟糖呀!

      刪除
    2. Sorry 呀高Ling, 可能我記錯咗😅
      今晚再跟你緊豆沙燒餅,好正呀!好彩有得跟你食譜整,如果唔係真係要返香港去花園街至有得食呀😁😁好開心再見番你呀😊😊

      刪除
  23. 做左兩籠咁多, 要幫手食嗎? ^^

    回覆刪除
  24. 高Ling,你好!可以再睇番你個blog實在太好,好多謝你呀!

    回覆刪除
  25. 高Ling,你好!多謝你無私的分享,以後可繼續向你學習,非常感謝!

    回覆刪除
  26. 你好,好高興再見你分享食譜,已跟你食譜做了很多,非常好味,可以請教一下,我每次蒸完D包,包面都好濕,我是用中間有兩塊蒸架的煲,我已打開少少蓋,煩請解答

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係倒汗水滴落包上,用竹蒸蘢就冇呢個煩惱啦!

      刪除