2013年10月1日 星期二

上湯芝士焗龍蝦


今日國慶節難得一家人都放假梗係要煮餐好啲嘅食吓啦,問囝

囝想食啲乜佢諗都唔使諗話想食龍蝦喎,冇問題啦反正喺屋企

煮點都平過出街食,去到街市淨係得波士頓龍蝦,兩隻蚶好大呢

買咗兩隻就兩斤幾重,本來想整伊麵底都唔整咯驚食唔晒呀!
















材料

龍蝦 2隻

清雞湯 1盒 (500ML)

Mozzarella芝士 適量

蒜茸 適量

紅蔥 適量


做法


龍蝦洗淨開邊,挖去腮斬件



沾上生粉放入已燒熱的油中略炸盛出




燒熱油加入蒜茸、紅蔥爆香倒入龍蝦炒勻




注入雞湯及撒上芝士,加蓋焗至芝士溶化即可







49 則留言:

  1. 睇到流口水呢,我個街巿還未開番,無海鮮食呀!

    回覆刪除
  2. 好吸引又啱一家大細分享, 正~~

    回覆刪除
  3. 好好味,今次跟五都,個餸太貴,
    食舊先.五客氣啦
    (^o^)哇~~(^0^)哈~~(^○^)哈~~~

    回覆刪除
  4. 我要黎搭枱~~~~~~~要碗白飯~~~~~唔該~~~~~~ haha !!!!

    回覆刪除
  5. 一家人共享咁美味佳饌, 幸福的味道! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢哋食得開心我就好滿足啦

      刪除
  6. yummy! 口水流! I love this!!

    回覆刪除
  7. 唔止平過,仲正過出街食啦

    回覆刪除
  8. 好正呀!睇見就流口水喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒妳整嘅食物都令我哋流到一地口水呀!

      刪除
  9. 龍蝦的體積真的好大一隻喔.....孩子們有口福了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好大,最細嗰隻都成斤重呀!

      刪除
  10. 回覆
    1. 心思思快d行動啦,真係好正架!

      刪除
  11. 回覆
    1. 難得一家人都放假整餐好d食吓

      刪除
  12. 嘩~! 好正, 又好似幾易整喎~

    回覆刪除
  13. 嘩! 咁香 ! 樓上樓下,左左右右街坊有無投訴? 有得聞, 無得食, 好辛苦啊 ! @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~有呀!差d連門都拆爛話要入嚟食呀~

      刪除
  14. 請問你買龍蝦幾錢斤?我系油蔴地街市買2隻742g 要$230。 貴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買$118斤,兩隻兩斤幾$250,咁你貴d呀!

      刪除
  15. 被人呃佐。涙。你系邊個街市買呀可以講檔名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢隻係波士頓龍蝦嚟,你係咪買咗其他龍蝦所以貴d呀?

      刪除
    2. 拒同我講系波士頓龍蝦呀。成個街市又只見到拒一檔有咪焗住幫親。以後要到第二度買。好怕買海鮮成日都呃人。

      刪除
  16. 睇完妳介紹我都想試下整呀! Thanks 一定好好味 :)

    回覆刪除